11.3.14

bura

Unutma Beni 12 mart fox tv izle,Unutma Beni 12.03.2014 çarşamba seyret

Unutma Beni 12 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 12.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1240

Unutma Beni 12 mart çarşamba bölümünde; Seda bir şeyler hazırlamış, Ali’ye götürecekken İlkay gelir ve Seda’nın hallerinden şüphelenip, takip eder. Seda fark edecek midir? Ahmet’in arkadaşı Tülay, evde Seda ile karşılaşır, Tülay Seda’dan hoşlanmaz, ikili arasında neler yaşanacaktır? Şerif boşanma işlemleri için, Bayram’ı Emine’nin yanına getirir. Emine neler söyleyip, Şerif’i çok üzecektir? Şerif ve Bayram kafa dağıtmak için bir meyhaneye giderler. Burada Şerif’le ilgili nasıl sıkıntılı bir durum yaşanacaktır? Ali Ahmet’in arkadaşı Tülay geldiği için eve gidememektedir. Ali geceyi nerde geçirmiştir? Erdem Çiğdem’i kıskandırmak için Ebru ile yemeğe çıkacağını söyler ve özellikle çok şık giyinir. Erdem bunu neden yapmaktadır? Reyhan babasına Batur’u nerden tanıdığını anlatırken, Volkan ne duyup dehşete kapılacaktır?

Etiketler : Unutma Beni 12 mart izle,Unutma Beni 12 mart seyret,Unutma Beni 12.03.2014 izle,Unutma Beni 12.03.2014 izle

bura